09 July, 2017

ΦΛΟΙΣΒΟΙ ΚΑΙ ΚΥΜΑΤΑ

ΦΛΟΙΣΒΟΙ ΚΑΙ ΚΥΜΑΤΑ

Θερμό μου αποκαλόκαιρο
ενός Οκτώβρη μήνα
μου 'δωσες το χειρότερο
πικρά τα λόγια εκείνα

της θάλασσας μου δεν μπορείς
το μανιασμένο κύμα
μαζί μου και έφυγες νωρίς
πριν δεις στην κάλμα πρίμα

ο ήλιος που με πύρωνες
χρυσίζαν τα μαλλιά σου
σκαρί πώς με ταρσάνευες
να μη βαστώ μακρυά σου

στον βράχο μου σαν κάθομαι
που ζω με τα αλμυρίκια
εσένα αναστοχάζομαι
την τόλμη την αντρίκια

αυτήν που αγάπη διαλαλεί
στη νύχτα ανάφτει φάρο
σφαλεί το στόμα με φιλί
δροσιά του για να πάρω

μικρά μικρά τα κύματα
στων φλοίσβων την ανάσα
φωνή μου εσύ να μου μιλάς
μελωδική και μπάσα

μα ανέφελους μας ήθελα
στον ουρανό μόν' τα άστρα
και να κοιτούμε ανέμελα
τους πύργους και τα κάστρα

που χάιδευαν τα κύματα
κι εμείς να τραγουδούμε
με στίχους από ποιήματα
το πάθος που θα ζούμε

να σε λατρεύω, να με ακούς
να θες να αποτολμήσεις
του Αιόλου μόνο τους ασκούς
ποτέ να μην τους λύσεις

τη λησμονιά του σίγουρου
στου κάβου την ακρούλα
προσκάλεσμα απ' την μπουρού
λύσε και βάλε νούλα

στον Έρωτα που χτίσαμε
και λόγιαζε για αλήθεια
αγάπες πόθους ίσαμε
να δείξουν παραμύθια

ήρθε και κρύφτηκε εκεί
το κύμα απ' την Αιγιάλεια
τον φλοίσβο να μην ξαναδεί
στου βράχου την ασφάλεια

συχνά καθώς ξαγνάντευε
των θαλασσοδαρμένων
τα δάκρυα τους μάζευε
αδίκων ειμαρμένων

(Ιαμβικός 8/7 συλλαβών)

© ΒΑΛΙΑ ΜΑΪΣΤΡΟΥ 09.07.2017 “Ταξιδέματα με τον Έμμετρο” All Rights Reserved






4 comments:

  1. Ευαισθησία και νοσταλγία ... Και λίγο παράπονο ίσως ;;;; Μπράβο Βάλια .. .

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...ο Έρωτας, ελιξίριο ζωής και πηγή ενδορφινών για τον άνθρωπο, ασφαλώς και δεν είναι ένα μονοδιάστατο, επίπεδο συναίσθημα... ο Ποιητής καλείται κυρίως να μεταδώσει με τον τρόπο του αυτά που η κοινωνία αισθάνεται, όχι απαραίτητα να ενδοσκοπεί και να ψυχαναλύεται, ελάχιστα άλλωστε αυτό θα συγκινούσε τους αναγνώστες... χαίρομαι που επικοινωνήθηκαν οι ιδέες του ποιήματος και σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου Άρη !

      Delete
  2. Ο Έρωτας είναι ονειροπόλος, ηδυπαθής, τολμηρός, τρικυμιώδης, απαιτητικός, κτητικός και εν τέλει... νοσταλγικός! Και όλα αυτά συνυπάρχουν στην ποίησή σου, αγαπητή Βάλια! Συγχαρητήρια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας προς την Ποίηση μου, πράγματι ισχύουν όλα όσα λέτε ! μόνον οι πραγματικοί εραστές της Ζωής μπορούν και τολμούν και λένε και κάνουν όλα όσα εννοούν, εντέλει τολμούν να ζουν ουσιαστικά, όχι απλώς να επιβιώνουν στερώντας τον εαυτό τους από ένα τόσο πολυσύνθετο, πολύπλοκο αλλά και τόσο ολοκληρωμένο συναίσθημα όπως ο Έρωτας... όπως λέει και ο λαός μας, "και τα καλά δεχούμενα και τα κακά δεχούμενα" λοιπόν !

      Delete