06 December, 2015

ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ

ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ

Το χαμόγελο το δικό σου που δροσίζει τον κήπο μου
κι ανθίζουν μυρωδάτα λουλούδια
είναι η αδυναμία μου

Η λιακάδα στα μάτια σου και το φως γύρω μου
οι ιστορίες που λες και το πάθος σου
είναι η αδυναμία μου

Η ζεστασιά στη φωνή σου κι η γλύκα στην αλμύρα μου
το παρόν που πορεύεται ερήμην μου και το ξέρεις
είναι η αδυναμία μου

Η υπομονή μου που σώνεται μα του Φοίνικα μοιάζει
οι φροντίδες σου όμοιες με στάλες πορφυρό κρασί
είναι η αδυναμία μου

Η θάλασσα μου που ξεσηκώνεται κι ακούω κύματα
κι η ομίχλη μου ένα γύρω αλλά δεν βλέπω σχήματα
είναι η αδυναμία μου

Το χθες που σβήνεται αποφασιστικά κι αντικαθίσταται
με νέες εικόνες από μάτι γερακίνας που υπερίπταται
είναι η αδυναμία μου

Πώς όλες τις αδυναμίες ενώνει το σήμερα έτσι απλά
και δύναμη τις κάνει για μένα μοναδικά

© ΒΑΛΙΑ ΜΑΪΣΤΡΟΥ 05.12.2015 “10 και πλέον ιστορίες μετά το 30” All Rights Reserved








2 comments:

  1. ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΟ !!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...χαρά μου να γεμίζουν οι καρδιές των ανθρώπων με όμορφα συναισθήματα !

      Delete